Pizzaboyz


Kommentarer

Anonym sa…
Pizzaboyz er en bok som handler om Jakob, som er en litt puslete gutt. Haner ikke den mest populære akkurat. Den handler selvfølgelig om pizzaboyz også. De er en gjeng som bestiller pizza til dem selv hver dag på skolen. Papa Pablos er der pizzaen kommer fra og den skal visst være veldig god. Gruppen startet opp rett etter sommeren og nå er det nesten som de eier skolen! De har derfor laget mange regler på skolen som de mener alle skal følge. En av dem er for eksempel: ingen andre enn vi i pizzaboyz for lov til å spise pizza på skolen. Jakob vil at rektor skal gjøre noe men ikke en gang han tørr! Da må Jakob gjøre det alene, men han er litt for svak. Jakob prøver å smiske til noen men hvem kan det være?
Jeg syntes at boken var spennende og troverdig. Den var interessant og livlig. Jeg likte boken fordi den var lett forstålig og det kunne på en måte ha skjedd i virkeligheten. Jeg likte at det var noen tegninger i boka men jeg syntes det godt kunne vært litt flere. Jeg anbefaler boka for gutter og jenter i 10-13 års-alderen fordi det er en bok som er lettskrevet men få tegninger. Jeg gir boken en sterk 5`er og ønsker at boken er med i bokslukeren 2018.
-Silje
Anonym sa…
PitzzaBoys er en humor bok som du vil like vis du liker pizza. Pitzzaboys handler om en gutt som heter Jakop. Og selvsagt er det mobbere på den skolen som kaller seg Pitzzaboys. Og enda hovere er att foreldrene til Jakop har silt seg å da reiser til Australia. 
Dette er en bok som du kan kose deg lege med. Derfor gjur jeg boka en 5. 
 
Av Roble 
Anonym sa…
Pizzaboyz er en spennende bok der Jakob er hoved personen. Han er en ganske upopulær gutt og ikke særlig sterk heller. Grunnen til at boka heter pizzaboyz er fordi det er en fæl gjeng som har tatt over styret på skolen, Rektor tør ikke en gang å stoppe dem. Pizzaboyz spiser bare pizza hver lunsj. De bestiller også bare fra papa pablos pizza. De har mange bestemte regler de følger. Ingen på skolen for spise Pizza unntatt dem selv. De er egentlig bare fæle. Noen må stoppe dem. Kan det kanskje bil Jakob?
Det var lett å forstå språket. Den er litt troverdig fordi det finnes mange kule gjenger på skolen, men jeg tror ikke de klarer å tå over styret da. Jeg kan ikke akkurat kjenne meg igjen.
Det jeg ikke likte med boka var at Pizzaboyz drev og slo andre som var svakere enn dem inkludert Jakob.
Jeg tror 10 og oppover vil like denne boka, og den passer for både gutter og jenter.
Jeg gir denne boka en fin 6er, og den burde bli med videre i bokslukeren.
Anonym sa…
skrevet av Maria
Anonym sa…
Pizzaboys
Det handler om en person som heter Jakop. Som er ganske smart og han liker og være på den sikre siden. Det er noen bøller som har kommet til skolen og de kaller seg pizzaboys. Lederen heter Styven. De kjøper pizza fra en restaurants hetere pappas pizza. De har egnene sofaer i kantina. Rektoren ville ikke tillat det helt fikk han fikk en mystisk telefon.
Jeg likte denne boka for den virket så virkelig når jeg leste. Den var så levende og kul for jeg følte tillat det var meg og at det kunne karenske skjedd i virkeligheten. Spesielt når du leser boka. Og den var fryktelig morsom. Det var ikke noe spesielt dårlig med boka. Men vis kritikere far VG eller noe hadde lest den tipper jeg at de ikke hadde funnet mer enn tre feil. Jeg syntes denne boka passer for 5 og oppover. Men den er nok litt vanskelig for det så Karenske 8-12. Jeg ville gitt denne boka en soleklar femmer.

Skrevet av Aksel
Anonym sa…
Jakob er tolv år og går i 7 klasse han er spinklete men det er en gjeng som kaler seg sel for pizzaboyz de er skoles bøller. Nei de er skolen ondskap. Det er fire med i pizzaboyz og Steffen er lederen. Bestefaren til Steffen døde så nå er Steffen alene en millionær og familien milliardær eller billiarder. Så Steffen bruker pengene på og ha makten over alle. Steffen bøller en liten jente. Jakob går bort til jenten og tar et pizza stykke. Han kaster pizzaen og splæt.
Pizzaboyz er en humor og action bok. Jeg likte den ganske br. Den var lett å forstå bra. Det er bra bilder. Man kunne skjenne seg igjen å ha en gjeng som pizzaboyz bare mindre ond.Jeg synes den var interessant og på slutten klarte jeg ikke og legge fra seg boka.
Pizzabpyz passer for barn mellom 9 og 14 år fordi den er interessant og lett å forstå
Jeg gir denne boka en 5er og den bør være med i bokslukerprisen

Skrevet Connor

Populære innlegg