Ravn


Kommentarer

Anonym sa…
Ravn

Denne boken har ikke noen hovedperson eller det er Ravn. Denne boken handler om hvordan ravnene lever, hva de spiser, hva de skal være redd for og hvordan de skal klare seg. Vi får følge dem fra dem er egg til de må klare seg selv. Dette er en veldig lærerik bok.

Jeg likte denne boken veldig godt. Jeg likte den fordi jeg lærte mye og det var morsom å føle med på hvordan de lever. Språket var lett å forstå og jeg var inne i boken når jeg leste den. Jeg syntes denne boken passer for egentlig alle, det er en fin bok små og store kan lese. Og det er jo selvfølgelig begge kjønn som kan lese denne boken. Boken får en 5 av meg og jeg vil at boken skal gå videre i bokslukerprisen.

-Linea T
Anonym sa…
Ravn
Ravn er en super faktabok om Ravn. Etter å ha lest denne boka fant jeg ut at jeg syntes fugler var så spennende. Spesielt Ravn. Den hadde fine bilder og tegninger. Til og være en fakta bok som man kan bruke på skolen så hadde jeg lest den på fritiden. Jeg ville gitt denne boka en soleklar femmer.
Anonym sa…
skrevet av aksel

Populære innlegg